Taartenkraam Kerstmarkt

Dit jaar wordt de kerstmarkt georganiseerd door de VVV en Bredevoorts Belang op zaterdag 17 december 2022. Het is van 15.00 uur tot 20.00 uur op ’t Zand. Wij willen als kerk wel taartverkoop organiseren. Daarvoor zoeken we nog naar taartenbakkers of aanbieders van andere eetwaar en natuurlijk ook naar inpakkers. De taarten kunnen ingeleverd worden in ’t Koppelhuis van 10.00 uur tot 12.00 uur. Opgave is fijn, maar niet noodzakelijk. We zijn vrij laat met de organisatie, maar we hopen dat u toch wil meewerken. Opgeven bij Joke Meijnen email: meynen@hetnet.nl, of bij Ada Endeveld (zie colofon) De opbrengst is voor het bestrijden van de hogere stookkosten voor kerk en ‘t  koppelhuis, die we voor het komend jaar verwachten.