Hogere stookkosten

• Vanaf 1 januari loopt het vaste contract van de kerk voor energie af. We zijn op zoek naar manieren om te besparen. Voorlopig willen we in de kerk blijven kerken, omdat we vandaar uit ook de kerkdienst uitzenden. Dat wordt heel ingewikkeld in ‘t koppelhuis. Ook het koffiedrinken elke week gaat voorlopig door. In ieder geval wordt de kachel drie graden lager gezet. Misschien is het nodig om je jas aan te houden in de kerk. We willen vliesdekens ter beschikking stellen. Voor het orgel moet de temperatuur in de kerk boven de 10 graden blijven, dus voor vrieskou hoeft u niet bang te zijn. Ook met groepen in de kerk zullen afspraken gemaakt over de verwarming.  Ikzelf ben van plan om extra vurig te preken.