Afscheid Wilma

Voor de kerkgemeenschap betekent het toenemen van mensen met klachten dat we weer wat meer gaan opletten in de kerkdiensten, niet meer zingen. Sommige activiteiten gingen vanwege de veiligheid niet door, zoals “Samen eten”. Heel jammer, omdat het 3 november j.l. de laatste keer was dat Wilma Kleinhesselink erbij zou zijn geweest als beheerder. In december stopt zij met haar baan. Wilma, vanaf deze plaats heel hartelijk dank voor alle aandacht die je had voor iedereen, kopjes koffie en thee, maaltijden, en de manier waarop je altijd zorgde voor een fleurig bloemetje op tafel. Sorry dat ik daar soms zo weinig aandacht aan schonk (en ook best wilde vergaderen op een tafeltje zonder bloemetje), maar het Koppelhuis was altijd schoon, gezellig en er wachtte voor iedereen een warm welkom! Heel, heel hartelijk dank!! (alvast). Ik hoop dat je deze laatste weken zo kan werken dat het een goed afscheid mag zijn voor jou! We hopen afscheid te nemen bij een andere gelegenheid!

Ada Endeveld