Kijkcijfers 2020 – 2021

Hieronder een lijstje van de kijkcijfers van onze kerkdiensten vanaf oktober 2020. Er zijn verschillen tussen de maanden. April heeft een hoog cijfer, omdat er behalve de drie extra diensten in de Stille Week, twee afscheidsdiensten te bekijken waren, dus 9 in totaal. Ook de mensen die later een dienst in een bepaalde maand terugkijken, worden bij die maand geteld. Februari heeft een extra laag cijfer, omdat er maar 3 kerkdiensten zijn gehouden. 7 februari was het zulk slecht weer, dat de voorganger het risico om te komen niet aandurfde. Er is toen een oude kerkdienst opnieuw getoond. Gemiddeld zijn dat in februari nog bijna 100 kijkers per keer. Fijn om te zien dat over het algemeen de kerkdiensten goed virtueel bezocht worden. Vanaf 16 mei zijn er weer 30 mensen welkom in de kerk. Opgeven bij Henk en Diny Luimes tel.471154.