Kerstbomenfotowedstrijd

Kerstbomenfotowedstrijd!

De Protestantse gemeente Bredevoort wil de website: pkn-bredevoort.nl, die al een aantal jaren bestaat, verlevendigen. Ook omdat steeds meer zaken online gebeuren, willen we wat meer activiteit op de site. Het goede nieuws is dat we een nieuwe beheerder hebben gevonden, Danny Woerts.

Binnenkort kunnen we er ook direct de kerkdiensten bekijken met de liturgie ook beschikbaar, nu gaat dat nog via een link naar de kerkvensterwebsite. Nu noodgedwongen veel kerstactiviteiten niet doorgaan, wilden we beginnen met iets leuks:

-Een wedstrijd! Stuur een foto van een jouw mooiste kerstboom op! We zetten ze online, zodat iedereen ze kan vergelijken! Meerdere inzendingen mogelijk. Iedereen mag meedoen! Stuur de inzendingen op naar predikant@pkn-bredevoort.nl. De fotograaf van de mooiste boom op 1 januari krijgt een prijs!

Ook mogen kinderen een foto opsturen, die meededen met het adventsproject om te laten zien hoe goed de ladder gelukt is. Ook de mooiste inzending daarvan krijgt een prijs!